onsdag 27 januari 2010

Dopskor

Min dotter ringde och ville ha dopskor som dekoration till borden på dopet som är på söndag. Fick lite smått panik men klart jag ställer upp. Jag hade gjort dopskor till hennes lillebrors dop och sparat dem. Tänkte att de kan komma till användning igen någongång i framtiden.Eftersom de var blåa så var det bara att göra nya:) Igår kväll så gjorde jag 6 st par. Pilliga att göra men det var roligt.

























Blommorna har jag gjort med stansarna som jag visade i förra inlägget :)

TACK för att Ni lämnar några ord till mig det är alltid lika roligt att se vem som hälsar på här inne.

3 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Å vilka underbara dop skor vilken tur hon har din dotter som har dig som gör så fina saker till henne:) Det kommer bli kanon på dops bordet med dessa söta skor du är JÄTTE DUKTIG:) Lycka till med dopet hoppas ni får en riktig fin och minnes rik dag:) Ha en underbar helg och kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Å tack snälla för besöket och dina ord hos mig du är så himla snäll och god:) Ha en riktig trevlig söndag och kramar i massor från din lilla vän Inger:)

Lene sa...

De är helt underbara!!!
så kul att ha på bordet1
Hoppas du har haft en trevlig helg!
kram lene