söndag 24 januari 2010

Pysslat några askar

Har gjort två Alla Hjärtans Dag askar med min Cricut och
med kasetten Love Struck som kom i fredags.




Blommorna har jag gjort med dessa helt underbara stansar. Först stansar man ut blomman lägger den sedan i stansen som embossar och sedan klart. De finns att köpa hos Mixen. Finns i två stl. Jag köpte båda storlekarna:) men visar bara den ena här.



Tack för att Ni lämnar ett par rader efter Er. Alltid lika roligt när Ni gör det.
Önskar Er en trevlig vecka.


2 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilka underbara askar WOW helt kanon du har verkligen lyckats till hundra procent tycker jag:)Jag har sneglat själv å dina underbara blom stansar men i bland så måste man prioritera man kan inte köpa allt tyvärr!!! Jag har investerat i annat men dom där stansarna blir nog ett måste sen i alla fall ha ha ha
Å vad glad jag blir att du gillar nya lådan:) Var jag får min inspiration i från? Av alla underbara bloggar sen så får jag bilder i huvudet som jag försöker att förverkliga blir inte alltid dock som jag tänkt mig! Man måste också våga att testa och prova på och det gör jag mycket:) Jag lovar dig allt jag gör kommer inte på bloggen för det är sådant som inte det blev något av men har i alla fall testat. I bland så lyckats man också med något som man testar på och då är det himla kul:) Tack snälla för dina värmande ord som gör mig jätteglad:) Ha en underbar vecka själv kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Lene sa...

ÅÅÅÅH så snygga de är. Så härliga stansar, säger som Inger att man får priotera ibland. Men jättesnygga blommor blir det!
Hoppas allt är bra med dig vännen!
kram lene