fredag 8 januari 2010

Disneyfigurer

Min lille son ville så gärna ha disneyfigurer och visst skulle han få det.
Han ville ha det på väggen vid sin säng.
Så sagt och gjort började jag att göra några figurer med min
Cricut och kasetten heter Disney.
  













































Dessa gjorde jag på julledigheten men har glömt att visa dem.
Jag har legat förkyld hela veckan men känner mig bättre nu.
Har fått ett stort projekt att göra:) Visar upp det under helgen.
Ska börja med det i morgon. Idag har jag bara tagit det lugnt,
legat på soffan och tagit igen mig.

TACK för alla kommentarer jag får det är så kul att
se vilka som tittar in.

3 kommentarer:

Lene sa...

men gud så kul att kunde göra sånt själv! Va duktig du är vännen!
Ska bli spännande att se vad du har på gång!
Var rädd om dig!
Kramizar från lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Å jag bara älskar disneyfigurer och när jag var liten så var jag super glad varje gång Kallanka kom ut med en ny tidning:)I Norge heter det Donald Duck ha ha ha Din son måste ha blivet super glad:) Ser fram i mot att se ditt nästa projekt:)Ha en underbar lördag och helg, kramis från lilla vännen Inger:)

Elin sa...

Coolt det blev! Nu blir han nog himla glad! :) Har du ändrat på din hemsida?? Det ser helt annorlunda ut nu....

Kram Elin Pelin