måndag 1 februari 2010

Dopkort

Nu kan jag visa dopkortet som jag har gjort till Enya som döptes igår. Jag ville inte att kortet skulle ligga i en cellofanpåse så då gjorde jag en ask istället. Satte dit en liten rosa napp åxå:)

 
Ask med kortet i.









Bara kortet.










Kortets ena insida.
Texten är: Tryggare kan ingen vara.










Den andra sidan.
Satte dit lite halvpärlor för att
få det lilla extra:)









Hela insidan.






Asken. Jag stämplade inuti asken och satte dit datumet för dopet.










 
För att göra asken så har jag använt mig av mig Cricut och kasetten Tags, bags and boxes.
Jag laminerade en A4 sida och skar till den. Därefter embossade jag den i min Cuttlebug så att det blev lite mönster i fönstret.

Tack för att Ni lämnar några rader till mig.

Önskar Er en trevlig vecka.


1 kommentar:

Lilla Pyssel Inger sa...

Åååååååå dopskortet med asken till var bara helt bedårande så himla fint:)Dom måste ha blivet så himla glada för det som du gjort det skulle jag ha blivet:) TACK SJÄLV min vän för att du hälsar på hos mig och lämnar sådana trevliga spår efter dig:)Du gör mig också jätteglad ska du veta:)
Önskar dig en riktig trevlig måndag och vecka och var rädd om dig kramar från lilla vännen Inger:)