måndag 26 april 2010

Jag vann....

Har varit på mässan i Avesta. Gissa om det var roligt.
Jag satt ihop med tjejerna från Gävle. Otroligt trevliga, tusen tack för denna dag.
Jag fick inte mycket pyssel gjort....... men handla det gjorde jag:)
Jag lämnade in ett bidrag till tävligen och gissa jag vann:) yeeees!
Först ut kommer det vinnande bidraget.












Vinsten blev detta. Mååånga bokstäver i vintagestil. Mycket användbart:)










Ett par kort jag gjort hemma:)












Så det var allt för mig ikväll. Mer kommer i veckan.

Skriv gärna nån rad innan Ni går:)
Hörs häj!

2 kommentarer:

Petra sa...

Grattis till vinsten. Underbara kort du gjort. Fjärilskortet är otroligt vackert i sin enkelhet. Och "Tim Holz" kortet himla läckert.
Ha en bra dag.
Kram
Petra

Lene sa...

Stort grattis vännen! Klart att du skulle vinna det är ju så snyggt!!
Det andra kort är läckert!
Ha en bra dag!
Kram Lene