måndag 12 april 2010

Canvastavla

Idag fyller min kompis E år. Grattis på födelsedagen! Här nedan ser ni vad E fick av mig.
Ett grattiskort och sedan har jag dekorerat en canvastavla i vintagestil.
Målat den med Distress crackle paint vintage.Den gör att färgen spricker och det blir så himla snyggt tycker jag. Sedan har jag knölat ihop ett papper och sedan färgat in det. Därefter har jag
stämplat på en bit papper som jag sedan har kört genom "pappersveckaren".
Texten har jag skurit ut med min Cricut och även på bokstäverna har jag haft på Distress crackle paint clear.
Bara att dekorera sedan.












Det var allt för idag.
Tack för att Ni tittar in hit och skriver nån rad.
Önskar Er en trevlig vecka och sköt om Er.

Hörs häj!

2 kommentarer:

Petra sa...

Men det var ju jättesmart. Stämpla först och sen köra genom pappersvecklaren. Det har jag inte sett förut. Tack för tipset. Finfin canvastavla du gjort till väninnan, hon blev säkert superglad,
Kram
Petra

Elin sa...

Ja, riktigt GLAD blev jag över den fina presenten från min goá vän! TUSEN tack! och även för det snygga kortet!

//Elin Pelin