måndag 6 september 2010

Åter tillbaka ....

Ja, efter en lång tids bloggtorka så har jag hittat tillbaka igen.
Jag har bara gjort några enstaka kort i sommar jag tog
mig en låååång ledighet från pysslandet.
Det har varit så himla mycket annat som jag har velat göra :)
Det har varit mässa här i Avesta i helgen så då träffade
jag flera inspirationskällor. Härligt.
Visar upp några beställningskort jag gjort i sommar:)

























Ja det var några kort. Återkommer inom kort
så ska Ni få se kortet jag gjorde till mitt barnbarn som
fyllde 1år i Torsdags:) .

Hörs häj :)

3 kommentarer:

Petra sa...

Välkommen tillbaka! Jättefina kort du gjort. Jag tog också en lång paus i sommar, blir desto roligare sen.
Kram
Petra

Lene sa...

Välkommen tillbaka min vän du har varit saknat!!!!!
Helt underbara kort duhar gjort!
Skönt att ge sig själv tiden att vara ledig!
Massor av kramar från Lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Å JÄTTEKUL att du är tillbaka vännen vad roligt har saknat dig:) Super fina kort som du skapat verkligen jättefina:)
Tack snälla för din gulliga kommentar hos mig vad du är gullig och gör mig glad:)
Sköt om dig du med och var rädd om dig, kramar från lilla vännen Inger:)